3. juni 2010

Flower power!

Er utfordringen hos Nordsalten-hobbyklubb denne gang, det er jo midt i blinken for meg som har fått helt dilla på blomster:) Rammen har jeg funnet på en freebie side og printet ut, blomstene kommer fra litt forskjellige,blå roser fra Kort & Godt, blå cherry blomster fra Kuttut, de små søte blå blomstene har jeg kjøpt hos kaktus Quilt, og resten av blomstene er kjøpt hos Wild orchid crafts. Jeg har tatt utganspunkt i skissen til Kort & Godt denne måneden. Helt til slutt vil jeg bare komme med en bitteliten påminnelse om min blogcandy:)

9 kommentarer:

Anne sa...

Kjempeflott kort da, utrolig søt bruk av blomster. :)

Jeg har forresten sendt et kort til datteren din. Sendte det i går, så det kommer sikkert snart. :)

Guro sa...

Dette var utrolig flott :-D
Herlige blomster!
Klem Guro

Solveig sa...

Dette var lekkert!!!

Ha en fin dag!

Therese sa...

Oisann, dette var bare utrolig flott. Lekker blomsterkrans du har laget. Og du, det kortet i forrige innlegg, var bare helt kanontøft. Klem :)

jannes hobbykrok sa...

For en helt nydelig blomsterkreasjon du har laget!!!!
Nydelig!
Janne

WencheP sa...

Dette ble skikkelig "flower power"! Helt herlig kort! Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

-DT Wenche

Papirdilla sa...

Hei!
Tusen takk for kommentaren i bloggen min:))))))

Fantastisk nydelig kort! Elsker jo blomster;)


Klem,
Hanne

Marianne sa...

Nydelig kort med en lekker «blomsterkrans».
Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.
♥ Marianne

Sivic sa...

Utrolig lekkert!!
Du er flink til å sette sammen blomster!!