7. mars 2008

Marius blir 8 år



Jeg er tante til en herlig gutt som snart blir 8 år, så dette
kortet har jeg laget til han.
Vil være med på Favoritt utfordringen hos Aud
med dette kortet, her har jeg brukt litt forskjellige favoritt
ting, Penny Black katten var det første stempelet jeg kjøpte
og det er et stempel jeg aldri går lei av veldig kjekt å bruke til
gutt/mannekort, så har jeg brukt chipboard bokstav og tall som jeg
har stemplet med div. farger og til slutt klarembossed, og embossing
er også en favoritt ting hos meg, synes det blir masse effekt med
liten innsats:) og ikke minst, cuttelbugen min, her i form av bokstaver.
Så her er mitt bidrag til Aud's favoritt utfordring:)

7 kommentarer:

Aud sa...

Kjempeherlig kort du har laget!♥

Tusen takk for at du vil være med på utfordringen min! Lykke til i søndagens trekning! =D

Solveig sa...

Så herlig kort!

God helg!

Inger Marie sa...

Herlig kort, i herlige farger. Å du farger utrolig flott. Nydelig dekorert inni også.

Ha en fin søndagskveld!!

God klem

Elisabeth sa...

ååååå så nydelig kort du har laget til tante barnet ditt;) kjempe nydelig inni kortet også;)
klem fra elisabeth

Anita Hagen sa...

Naaaah, så nydelig guttekort. Syns det er så fint å se at du pynter alle 4 sidene i kortet, og alle sidene er jo like fine *sukk*

Nydelig, Unni!

Klem Anita

Anonym sa...

Kjempestilig kort! Så fine farger du har brukt. Dette kortet blir nok Marius glad for tenker jeg!

Klem fra Gunhild

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards sa...

I like your card lovely colors.