19. sep. 2007

Tusen takk

Tusen takk alle sammen, for ros og hyggelige kommentarer
på bloggen min, jeg er jo ganske ny i denne bloggeverden og aldri
hadde jeg trodd det skulle være så gøy:) Å lage kort har fått en helt
ny betydning nå. Så derfor har jeg laget dette kortet, syntes det var
en passende måte å takke på i en kortblogg (Har lånt ideen fra Anita)
Åshild hadde vært innom på bloggen min og syntes det var kjekt å se
utklippskortene til Et trykk og lurte på om det var greit å linke meg til
Det syntes jeg var hyggelig, så nå slo jeg liksom to fluer i en smekk, og
fikk brukt et til utklippskort (og Rub-ons tekst) fra Et trykk:)
Tusen takk også til min gode venn Rita
som har lagt inn teller på bloggen min:o)
Ha en fortsatt fin onsdag.

3 kommentarer:

Hilde sa...

Nydelige kort du lager!! blir utrolig inspirert av de!!

Rita Tjelta sa...

Nydeligt kort Unni!!
Bare en glede å kunne hjelpe, vettdu :-D !!!

Anonym sa...

Du har lyckats med att skapa ett helt fantastiskt kort, helt underbart. Gillar ditt val av färger och upplägget.
Kram