14. mars 2012

Nytt digistempel!



Har vært innom Mo's digistamps og snopt meg noen nye digistempel,  denne feen falt jeg pladask for (skulle egentlig kjøpe noe som kunne passe til gutt:)  Så her ble det litt clean & simple stil og jeg blir med på ukens utfordring i Mo's digi challenge, hvor Try something new er oppgaven.  Så for dette kortet blir det nytt stempel og ny måte å lage kort på,( har klippet ut halve feen og brettet kortet så den utklipte delen kommer utforbi kortet. Har laget et kort hvor jeg har stemplet motivet "rett vei" og et kort hvor jeg har stemplet det speilvendt, for å variere litt:)  Legger også med kortet i Trykkpressa sin utfordring hvor de vil se Shaped cards, er ikke helt sikker på om disse kortene kommer under den kategorien,  så jeg lar  Trykkpressa avgjøre det:) 

2 kommentarer:

Elaine L. sa...

What a wonderful card! Your coloring is beautiful, and I like the doodling around the edges. Glad you joined us in Mo's Challenge.

Else Irene sa...

Så flotte kort :) Takk for at du er med på Ett trykks utfordring ♥