11. jan. 2012

Bursdagsklem!


 Innsiden.
Har fått dilla på stempel og fargelegging igjen etter å ha laget kort med vintagemotiv lenge, veldig kjekt!!! dette stempelet har jeg hatt leeeeenge men aldri brukt, fikk det av min datter til en bursdag.  Så nå har jeg stått på hodet i alle stemplene mine og funnet frem både nye og brukte gamle stempel. Alle stemplene jeg har brukt er fra Kort & Godt ( tror jeg:) Kant punchen er en ny favoritt, kutter gjennom doble ark som ingenting, kjempegod!!! ( heter Xcut ) Blomstene er kjøpt hos Wild Orchid Craft.  Kortet er med i tre utfordringer:
*************************
Wild Orchid Challenge : Anything goes
Kort O Mania : Punch/ Dies


7 kommentarer:

WencheP sa...

Dette ble kjempeflott. Så stilig det motivet var. Elegant kort! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Solveig sa...

Så mye lekkert her var kommet!!
Elegante kort!

Ha en fin kveld!

Gunn`s Kort sa...

Dette var virkelig nyyydelig:)
Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.
Klem Gunn

Sonny - Papirskreppa sa...

Så fint kort. Motivet var stilig. Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

Hanne sa...

Dette var et nydelig kort! Enkelt og stilrent!
Klem

Hanne sa...

Dette var et nydelig kort! Enkelt og stilrent!
Klem

Linda S. L sa...

dette likte jeg veldig godt! vakkert og rent, nyyydelig kombinerte farger :D
takk for at du deltok på vår utfordring nr 54 hos kort o mania!
klem fra Linda S. L