24. okt. 2010

Kort etter skisse.

Dette kortet har jeg laget etter en skisse som pojjos har laget til en utfordring i hennes blogg, hun lager veldig mye fint og vintage kortene hennes er såååå lekre:) Blonden har jeg kjøpt hos Kuttut, blomstene tror jeg er fra Wild orchid craft, bakgrunnsarket er kjøpt hos Kort & Godt bildet er printet ut fra en freebie blogg, perlesnoren har jeg kjøpt i en lokal hobbybutikk.
Dette kortet er med i 4 utfordringer
***************************
Pojjos: Skisse
Wild Orchid Challenge: Pastel colours
Trykkpressa: blonder, blomster, bling og rosa
Kort & Godt: Perler og blomster

9 kommentarer:

pojjo sa...

Åh så fint kort du gjort :D Tusen tack för du deltar i min utmaning. Kram Johanna

elsi67 sa...

Så lekkert :) Takk for at du er med på Ett trykks utfordring ♥

papirdilla sa...

Dette kortet er helt nyyyydelig!!

Klem,
Hanne

Anne sa...

Woow, for et lekkert kort!
Nyyydelig pyntet. :)

Pia sa...

kæmpe lækkert, flot vintage
knus Pia

Bev sa...

Beautiful card, the colours are so pretty. Thanks for joining us at WOC this week x

pojjo sa...

Grattis till vinsten :D
Jag behöver din adress...
Kram Johanna

Anonym sa...

Oooh what a beautiful card! Just adorable, very nice indeed.

Best wishes: Päivi from Finland

Janniche Drivdal Eriksen sa...

wowowowow
her var det myyyyyyyyyyyye lekkert!
du er jo bare helt suveren til å sette sammen blomster!
la meg til som følger med en gang jeg:)
klem